Supportdesk Engineer
Functieomschrijving:
Als Supportdesk Engineer ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van binnenkomende supportverzoeken via telefoon, mail of webportaal. Daarnaast verzorg je de planning en coördinatie van de supportdesk. Je doet zowel de eerste- als de tweedelijnsafhandelingen. Je werkt samen met de engineers en bent de technische specialist op de supportdesk. Jij bepaalt de prioriteiten en zorgt ervoor dat de SLA-afspraken worden behaald. Je bent verantwoordelijk voor de supportdesk voor eindklanten en werkt ook actief mee in het team. Tenslotte ben je de spin in het web bij storings-meldingen en communicatie met klanten en de eigen organisatie.
Als Supportdesk Engineer draag je bij aan de borging van alle technische en logistieke kwesties en zorgt voor een efficiënte oplossing en registratie. Je wordt aangestuurd door de Manager Customer Support.
Wat bieden we je?
• Een dienstverband voor onbepaalde tijd;
• Een brede en verantwoordelijke functie in een innovatieve organisatie in een snel veranderende branche;
• Een veelomvattende rol binnen Support met veel doorgroeimogelijkheden;
• Een prettige, enthousiaste werkomgeving, gestoeld op een no-nonsense mentaliteit.
Wat vragen we van je?
• Je hebt mbo-werk- en denkniveau;
• Je hebt een technische achtergrond en/of opleiding;
• Je hebt enige ervaring met complexe technische telecom- en ICT-vraagstukken;
• Je gaat 101% voor je doel en kunt dit goed coördineren;
• Je bent stressbestendig en hebt een goed analytisch vermogen;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Interesse? Overtuig ons!
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en ben jij de collega die wij zoeken? Stuur dan je persoonlijke motivatie met CV naar hrm@vtel.nl. We laten je dan zo snel mogelijk weten of je voor een kennismakingsgesprek wordt uitgenodigd. Heb je nog vragen neem dan zeker contact op met Menno Diesveld, Manager Customer Support,
op 088 4 800 910.
Read more